Våld för familjen

Min våldsamma plan tycks fungera. Sedan några månader tillbaka harjag jobbat på att bli flyttad till en anstalt närmare familj och vänner. För att lyckas har jag kommit till insikt med mitt okontrollerade aggressiva beteende. Det råkar vara möjligt att få hjälp med detta, attraktivt nära Lillasyster med flera.
När jag hade suttit inne på dagen 1 år hade jag mitt första planeringsmöte med kriminalvårdsinspektören och klienthandläggaren. Båda tyckte det var positivt att jag kommit till insikt. De skulle diskutera saken med gällande anstalt och ansöka om min förflyttning.
Idag blev det gjort.
Nu måste det dyka upp en ledig plats inom rimlig tid och kriminalvårdens pappersmaskin måste råka fungera. Jag hoppas men väntar mig inte mycket. Det enda man kan vänta sig av en trasig klocka är att den går rätt, två gånger om dagen.

/Storebror

Kommentarer
Postat av: Zita

Håller tummarna hårt, hårt.

2009-11-28 @ 13:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0