Bacill- och tjalldrama på Hell Hotel

Boxaren och Caveman har ägnat veckan åt en golkampanj mot Obelix. Obelix förlorade sin kökstjänst på grund av detta och de två sångarna är utfrysta i väntan på tillfälle att straffa dem.
Caveman har jag aldrig gillat, men Boxaren gillade jag till nu och jag är ganska besviken på honom. Det är tråkigt att ha varit schysst mot någon som visar sig vara fullständigt ryggradslös.
Plitarna förstår säkert att stämingen mellan tjallarna och övriga är spänd för de är i deras närhet hela tiden. Det kan vara så att golarna håller sig i närheten av plitarna men det kvittar. Det är inte så att de har satt dit någon för något brott. De har sprungit och gnällt om hur Obelix skött köket för att han bad dem att sluta hantera sina "badrumsflaskor" där.
Flaskorna används på ett för västerlänningar avvikande vis i samband med toalettbesök och bör således inte vara i närheten av något kök. Jag håller mig långt ifrån deras kök och deras badrum. Jag tvättar händerna varje gång jag vidrört något och fanns ett syrgastält att tillgå hade jag spenderat mycket tid i det. Hosta i armvecket eller dö.

/Storebror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0