Bollkonstnärens överklagan

Jag ägnar mycket av min tid åt att hjälpa mina vänner här inne med diverse överklaganden. Bollkonstnären var senast på tur. Han överklagade ett beslut om ersättning för förlorat örhänge och snusdosa i sambandmed knalltransport.
Jag skrev: Överklagan gällande ärende nr 11-2009-111
Den 16 oktober flyttades jag från en anstalt till en annan. Personalen som omhändertog mig var våldsam och brutal. De slet i samband med denna förflyttning av mig mitt örhänge. Blodvite uppstod.
Kriminalvården anser att jag inte har rätt till ersättning för min förlorade egendom då örhänget inte finns med på den skrivelse anstalten upprättat över mina tillhörigheter. Detta beror troligen på att jag hade örhänget i mitt öra. På häktets skrivelse över mina tillhörigheter finns örhänget med.
Det ska inte vara så att jag får stryk av Kriminalvårdens personal och själv bedöms skyldig till de sklador jag ådragit mig. I samband med de skador jag ådrog mig under ovan nämnda transport förvann mitt örhänge. Vänligen ompröva ert beslut.

Han tillade: Min snusdosa också. Din fitta. (läs på klingande göteborgska)

/Bollkonstnären/Storebror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0