Gå till skamvrån

Storebror ringer och jag reser mig ur soffan för att i vanlig ordning smita undan från systrarna Decibel och den lille musikanten som gör allt för att bryta samtalet.
"Vänta", säger min man, som sitter en bit ifrån mig och plockar på elgitarren modell jaktflygplan för elaka metallriff. "Jag vill spela ett Dimebag Squeal för Storebror".
Knäpp.
Tyst.
Nej minsann, så går det inte till. Här görs inga squeal med vare sig Dimebag eller någon annan, när Kriminalvården får bestämma. Så Dimebag (may he rest in peace) får snällt ställa sig i skamvrån tillsammans med systrarna Decibel och den lille musikanten och göre sig icke besvär i fortsättningen.

/Lillasyster 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0