Väckning

Onsdag 08:00. Vaknade av att en kvinnlig plit smugit in i min cell och lagt handen på mitt lår.
Väl intrasslad i täcket hade jag svårt att slita mig men gjorde mig förstådd med ett yrvaket
"Va faan!?".
När jag tagit lurarna ur öronen och spottat ut örngottet uppfattade jag att hon letade efter mitt gummiband som jag tränar med. Det är som allt annat en säkerhetsrisk och får inte finnas tillgängligt dagtid.
Det händer då och då att jag väcks av att en plit petar på mig. De måste kolla att alla lever på morgonen. Oftast räcker det med att knacka på dörren och titta in. I min cell tjuter ventilationen med ett konstant tinnitusliknande pip så jag sover med hörlurar. När jag inte vaknar kommer plit in och petar. Ibland sover jag räv och skrämmer vettet ur dem. Ibland sover jag och blir vettskrämd. Terrorbalans.

/Storebror

Kommentarer
Postat av: Z

Säker på att hon inte ville kramas?

2009-11-04 @ 21:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0