Deg personifierad

10.00 gymet. Slemkäft försöker skada okänd kroppsdel i "cable crossen", med allt för tunga vikter, påhejad av Kniven. Smått chockad kommer jag på mig själv med att stirra paralyserat på spektaklet. Tränar han?
Slemkäft ser ut att ha mumsat pizza i hela sitt liv, hans kroppsform är deg personifierad.
När jag samlat mig inser jag att Kniven lurat ner honom i gymet för att agera träningsbänk. Någon sådan finns inte av säkerhetsskäl så när Kniven ska träna bröst får Slemkäft snällt ställa sig på knä, krypa ihop som en boll och spjärna emot medans Kniven lyfter skrot med honom som stöd. Det ser tungt ut. För båda. Själv skulle jag hellre dö än att använda Slemkäft som träningbänk. Jag skulle knappt peta på honom med en pinne.

/Storebror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0