Prison Break? 2

Helgen har varit fylld av vilda spekulationer. Plitarna tiger. Vad som har hänt min försvunne vän är mystiskt. Knallad kan man bli när som helst men vanligen ligger det någon typ av misskötsamhet bakom. Min försvunne vän var alltid lugn som en filbunke.
Idag är det måndag. Under lunchen städade plitarna ur hans cell. Jag frågade var han var. Inget svar.
"När han hämtades sa ni att han skulle till sjukhuset, är han allvarligt sjuk?"
"Nej. Han är frisk och mår bra men hit kommer han inte tillbaka.
Då har han antagligen isolerats utan anledning. Han skulle ha permission om tre veckor...
Eller så har han rymt. Jag hoppas verkligen att han har flytt långt härifrån, men tror tyvärr att han sitter isolerad.
Fortsättning följer.

/Storebror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0