Kropp & själ

Långt steg åt vänster, snabb rak vänster och rak höger för att höja motståndarens guard, och så gräva in en vänster uppercut under revbenen, mitt i levern, följt av höger low-kick över låret.
- Det är en riktig knock-out-kombination. Sitter den står man bara inte. Kör igen.
En av mina nya grannar har visat sig vara en flitig kampsportare så vi tränar minst två pass i veckan tillsammans. Går vi för hårt åt varandra börjar vaktstyrkan tjuta men Mits-träninig men en och annan träff på kropp i serierna fungerar. Det är ruskigt kul att kunna fightas lite och psyket mår toppen av att släppa ut lite aggressioner.
Plötsligt finner jag en ny mening med att gå til gymet, även om jag alltid sköter just den träningen. Fungerar träningen som nu är jag hungrig som en varg och jag sover som en prins. Den kombinationen har inte direkt någon negativ inverkan på mina studier.
Så enkelt..

/Storebror

Kommentarer
Postat av: Zita

"Äter som en varg och sover som en prins." Passar så himla bra på dig då du är både varg och prins. Du borde skrivit och tränar så att jag blir smidig som en katt också.

2010-08-07 @ 13:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0