Statsveten-skapligt flummigt

Jag ligger i cellen och försöker koncentrera mig på en parodiskt Krasiintellektuell bok av Michael Hil kallad Policyprocessen. Öronpropparna stänger ute nästan alla störande ljud från grannarna men jag hör vad jag tror är blodet susa genom öronen. Det låter som i filmen Appocalypse Now när takfläkten tonas över i helikopterljud.
Ovan nämnda bok ska tentas av om bara några dagar. Jag har varit enormt flitig med den men vet egentligen inte om jag är på rätt spår. Den är skriven med ett mer eller mindre obegripligt vetenskapligt språk och jag tycker mig inte hitta någonting i den som faktiskt har relevans. Det kan vara anledningen till att jag lyckas driva iväg till en takfläkt i en film när jag läser den.
Charlie don't surf.
/Storebror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0