Visitation - Provokation 1

Personliga fotografier, hygienartiklar, kläder, cd-skivor, tidningar och böcker skändas av nitiska plitar. För dem är dessa grundliga visitationer en höjdpunkt. För oss är det ett otroligt irritationsmoment.
Jag intalar mig att inte låta mig provoceras för det är provokation som är syftet. Minsta känsloyttring från min sida är en seger för plitarna. Låter jag dem rota och härja utan reaktion har de inte lyckats med någonting och då har jag vunnit. Hur lite jag än visar det hatar jag givetvis de kräken något helt otroligt mycket. Jävla ohyra...

Sist det var innehavsvisitation berövades jag tre par strumpor. Då lämnades mina privata bilder och mina böcker i fred. Än vet jag inte hur illa min cell blivit skändad men jag förutsätter det absolut värsta. Det finns inget jag kan göra mer än att läsa kommande beslagsrapport och lägga namnen på minnet.

/Storebror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0