Händelseutveckling

Heroinmongot har avlägsnats från avdelningen. Mycket skönt. Alla är nöjda med den lyckade mobbingkampanjen. I hans cell bor numer en socialt kompetent person som jag faktiskt gillar att ha omkring mig. Sanslöst...
I samma veva har en annan socialt etablerad långtidsdömd granne muckat. Konstig känsla när en får gå. En ny kom samma dag. Livstidsdömd. Lugn och trevlig prick med en dinosaurieskelett i garderoben. Han tycks vara stabil.
Den kommande tiden händer mycket. Jag och två av mina favoritgrannar väntar på besked om förflyttning. Alla vill till samma anstalt. Så kommer det inte att bli men hoppas går ju. Blir jag kvar här blir det jobbigt att se alla flytta och behöva vänja mig vid nya juveler. Jag flyttar hellre själv...
Håll tummarna.

/Storebror


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heroinmongo, vilken yrkestitel att ha i CV`n.

2010-09-24 @ 21:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0