Upplösning på frisörtraumat

Lillasyster hittade en anständig frisör. Salongen som svarade bäst på sökorden: ”frisör + kvinnlig + nordeuropé + centrala Stockholm” var Toni&Guy vid Slussen. Det var inget massagemonster som mötte mig där utan en helt vanlig tjej. Inga doftljus, inga rökelser, ingen avslappnande musik och ingen j***a hårbottensmassage. Där med drabbades jag inte av några tourettesliknande tvångstankar. Testar av min sliskiga fängelsefrilla föll odramatiskt till marken. Snart liknade jag en välartad tysk gosse snarare än ett slask från kåken. Det var som att se en gammal bekant träda fram i spegeln. På golvet låg en ruskig bild av tid som passerat. Vatten under bron.

 

/Storebror


Kommentarer
Postat av: z

Jag gillar verkligen den där tyska välartade gossen :)Om det behövs igen så har jag en väldigt trevlig väninna i Sthlm som är frisör.

2011-03-02 @ 22:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0