Fängelsekaffe

Idag har jag druckit fängelsekaffe hela dagen, i brist på annat, och många tankar och minnen gjorde sig påminda. Det som är bakom oss är sjukt underligt och overkligt. Idag var jag full av sorg, rädsla och fängelsekaffe. Imorgon är jag inte det. Det får liksom bara nagga på mig lite ibland.
Jag är så glad att jag har min Storebror tillbaka i den verkliga världen igen. Tänk att vi kom igenom åren utan att falla sönder. Starka syskon, en vänskap och respekt stark som stål.
Kraft och mod,

/Lillasyster

Kommentarer
Postat av: Kalle Karlberg

Tänkvärt hur reaktionerna kan variera. Fängslas svenskar i andra länder är deras rättssystem ett skämt. Här fungerar det tydligen så pass bra att ingen ifrågasätter.
Vårt lands värsta brottslingar är myndighetspersonal. Som jag ser det, lägsta sortens gängmedlämmar. I min värld har de samma status som den juvel som rånade överförfriskad stjärna på tunnelbanespåren.
Utan familjen hade jag inte stått ut.
Kalle - Storebror

2012-09-14 @ 22:06:58
URL: http://voltan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0